Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

maandag 7 februari 2011

Uitnodiging 21km loopje

Ik nodig jullie uit voor een 21km loopje langs de parken van Brasschaat. 1 grote toer met een bevoorrading bij mij thuis op km 16. De Van Dammekes hebben mijn favoriete toertje al eens mee gelopen.
We verzamelen zaterdag 12 februari e.k. om 9:00u op de parking van het zwembad van SportOase te Brasschaat. In de eerste 8 kilometers volgen we de GR12 tot in Den Uitlegger. Vanaf dan zal ik bewegwijzering voorzien.
Neem gerust loopvrienden mee, hoe groter den hoop, hoe groter de kans dat er iemand jouw tempo loopt.
Douchen kan daarna natuurlijk altijd in het zwembad (vereist wel een inkomticketje), maar ik heb echter van SportOase, de nieuwe uitbater van de sporthal, bevestiging gekregen dat we kleedkamers 7 en 8 mogen gebruiken tussen 11 en 12 uur. 'Voorlopig' zonder kosten. Waarvoor uiteraard onze welgemeende dank aan SportOase.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten