Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

maandag 28 februari 2011

Afzien

Zaterdag een 22km snelle duurloop en zondag een 65km rustige fietstocht. Rustig is een relatief begrip. De BrTC-leden, afgetraind als ze zijn, hielden er toch een stevig tempo op na. Aanvankelijk met de wind mee, maar dat kon natuurlijk niet blijven duren. Aan het Albertkanaal kon ik dan opboksen tegen de wind in. Moordend! Gelukkig werd ik wat uit de wind gezet, maar desondanks was het knokken. Af en toe recupereren wanneer een band moest hersteld worden, tot 4x toe zelfs! En dan nog die kou en de regen...
Redelijk afgepeigerd kwam ik thuis aan. Met een lichte appelflauwte. Wat me doet vermoeden dat ik door mijn suikerreserves zat. Volgende keer eens experimenteren met energierepen of gels.

Ik heb me trouwens lid gemaakt van de Unizo Cycling Team. In de Neo-groep gaan ze zo snel niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten