Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 16 januari 2011

Eerste fietstraining ...

... van het jaar was me toch een beetje te zwaar.
Ik verzamelde vanmorgen om 10:00u samen met de ploeg van de Brasschaatse Triatlon Club. Toen vernam ik dat het niet om een training van 90 minuten maar van 90 km ging. Twee keer zo lang dus. In Sint-Lenaerts haakte ik dan ook af om terug te keren, want zo veel tijd had ik niet en bovendien leek me 90km aan dat tempo niet echt haalbaar voor mij. Tot dan kon ik goed volgen. Wind mee en stayeren dat het een lieve lust was. Maar eenmaal de groep losgelaten, stond ik er helemaal alleen voor en kreeg ik bovendien de wind van voor. Letterlijk en figuurlijk. Eventjes reed ik nog verkeerd, zodat ik geen 1,5 uur onderweg was maar 2 uur. Redelijk uitgeput kwam ik thuis aan. Ben benieuwd hoe de rest van de ploeg het er van af bracht.

Fietsen is toch mijn ding nog niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten