Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

maandag 31 januari 2011

Hamstring 1

Flexiumgel en wat massage blijken de 'blessure' te kunnen bedwingen.
Ik ga het in ieder geval rustig aan doen deze week. Zeker geen intervaltrainingen en wellicht alleen maar zwemmen. Tenzij daarbij ook  mijn hamstrings worden aangesproken.
Ik herinner me dezelfde pijn net voor de marathon van Chicago. Toen heeft het herhaaldelijk insmeren, masseren en rusten ook zijn vruchten afgeworpen. Op D-day voelde ik er niets meer van en kon ik mijn slag binnenhalen.
Ik hoop dat dit ook het geval zal zijn op zondag a.s. want dan staan 'Les Hivernales' op het programma. Door werken aan een brug over de spoorweg is het parcours van 19,2km verlengd naar 20,06km. Deze voorjaarsklassieker wil ik echt niet missen. Een loopje door het Zoniënwoud is altijd genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten