Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

maandag 30 augustus 2010

Voorspelling

Ik heb op het internet een leuke site gevonden waar je, op basis van wedstrijdtijden, een voorspelling kan maken van jouw marathontijd: Chat'n'run. Vermits ik afgelopen WE mijn besttijd zowel op de 5km (Hob Nob Stratenloop, eigenlijk 5,6km) als op de 12km (Kapittelloop) scherper heb gesteld, was ik toch nieuwsgierig wat dit zou geven. Ik tikte dus 57min in op de 12km afstand, paste mijn leefttijd aan en kon na berekening vaststellen dat mijn sponsors een aardige duit in het zakje zullen moeten doen! Gemiddelde (behalve Purdy) van 3:36:35u ! Moeilijk te geloven.
Ik heb dit even gecontroleerd aan de hand van mijn (huidige best-)tijd op de marathon van Londen (4:08:33u) en de halve marathon van Sluis (1:48:15u) kort daarvoor. Dan lijkt me de methode van Purdy toch wel wat realistischer!

Je kan dus stellen dat ik hoogstwaarschijnlijk de marathon van Chicago in 3:53:40u zal lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten