Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

woensdag 4 augustus 2010

Een 10 op 10-10-10

Beste lezers,

De marathon van Chicago komt in het zicht. Om mijn ambitie, onder de 4 uur eindigen, meer kracht bij te zetten, heb ik het aangename aan het nuttige gekoppeld. Ik zal lopen voor het goede doel: Het Aconcagua project van een MMC-lid Kris Peeters, jawel, onze minister-president. Onze MMC-flyer legt het u allemaal haarfijn uit.

Het Aconcagua project ondersteunt het wetenschappelijk onderzoek naar de ontstekingsmechanismen bij astmapatiënten.

Ik wil me niet laten sponsoren per kilometer zoals dat klassiek gebeurt, maar per minuut dat ik sneller zal lopen dan mijn huidige besttijd. Je leest er hier meer over.

Weet dat persoonlijke giften vanaf 30€ kunnen rekenen op een fiscaal attest. Voor bedrijven wordt, indien gewenst, een factuur opgemaakt.

Ik reken op jullie morele en bovendien financiële steun voor dit project.

Bert

Update 23-10-2010: De sponsorloop bracht uiteindelijk 3.400€ op.
Update 31-03-2011: Voor wie het gemist heeft: reportage van Koppen op één.

1 opmerking:

  1. Bert,

    Ik ben vol bewondering, nu ik naar je website kijk, en de activiteiten rond de marathon van Chicago.
    Ik begrijp nu de verwijzing naar de wortel.
    Ik duim ongelooflijk voor jou (en ook een beetje voor de rest van de mmc leden :-))

    Liefs,


    Inge Vanderhaeghe.

    BeantwoordenVerwijderen