Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

maandag 26 april 2010

Nice day for a marathon

Ik kan natuurlijk niet met veel andere marathons vergelijken, maar deze van Londen is toch wel het summum van organisatie en sfeer. Naast het feit dat ik hem sneller liep dan mijn vorige, nl: 4:08:33u (dus toch niet onder de 4 uur), is deze marathon toch wel bijzonder door zijn schitterend parcours en zijn ongelofelijk uitgelaten sfeer, van begin tot bijna het einde. Slechts op The Mall zelf stond je er alleen voor, maar dan was het ook nog maar 200 meter. Ik kreeg daar als het ware vleugels en heb een sprintje ingezet tot over de aankomstlijn. Heerlijk ...
Ik heb de man met de hamer NIET tegengekomen, wel heb ik op 35km een kramp gekregen in mijn rechter onderbuik waardoor ik de pijn moest verbijten en wat aan snelheid moest inboeten. Ik weet nog altijd niet wat het was en hoe ik het heb opgelopen. Het blijft toch nog altijd een persoonlijk gevecht tussen doorzetten of afgeven. Eenmaal over de finish verdween de kramp meteen. Ik voelde me ook merkelijk beter dan in New York.

Meer details later ...

2 opmerkingen:

  1. Proficiat met je prestatie! Geniet nu maar even van een welverdiende rust en tot binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een ganse dag met m'n medaille in Londen rondgelopen!

    BeantwoordenVerwijderen