Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

dinsdag 11 september 2012

Zwintriatlon

Mijn deelname aan de Zwintriatlon van dit jaar dreigde bijna een kopie te worden van die van vorig jaar! Het weer was nochtans zonniger en de wind kwam van een andere richting.
Ik kon echter enkel het verschil maken in de fietsproef en de wissels. Op luttele seconden na waren de zwem- en loopproef nagenoeg identisch aan die van vorig jaar. De wind blies ditmaal vanuit het noordwesten en ik had gehoopt dat dit de uitslag serieus zou beïnvloeden. Helaas, enkel in het stukje terugkerende van Cadzand heb ik ervan kunnen profiteren en haalde toen snelheden van meer dan 45km/u. Voor de rest was het weer tegen de wind in beuken. 3 tot 4 beaufort! Desondanks lukte het me toch om in net geen anderhalf uur de klus te klaren.
Ik kon deze versie beëindigen in 2u52, 9 minuten sneller dan vorig jaar!

Benieuwd wat het volgend jaar zal worden. Tenminste als ik ingeschreven geraak!
En misschien moet ik me toch maar eens de aanschaf van een tijdritfiets overwegen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten