Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zaterdag 7 juli 2012

Nieuwe schoenen

Omdat die zeurende pijn in mijn rechtervoet anders aanvoelt dan bij de stressfractuur van begin dit jaar begon ik te vermoeden dat het misschien wel eens aan mijn schoenen zou kunnen liggen.
Ik ben daarom naar het Runner's Lab in Zwijndrecht getrokken en heb me daar een fonkelend nieuw paar Saucony Hurricane 14 aangeschaft.
En wat blijkt: 20 km lopen zonder pijn !!

Nochtans had ik met het vorige paar nog geen 800km gedaan. 't Zal dan misschien toch komen door verandering van loopstijl. Ik ben dan nog geen echte voorvoetlander geworden, maar toch zeker een middenvoetlander.

Zo zie je maar. De oplossing is soms poepsimpel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten