Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

vrijdag 20 juli 2012

Lichtjes opgewonden

Vandaag m'n laatste training voor de Antwerp IronMan. Een herstelritje van een uur.
Stilaan word ik toch wel wat opgewonden. Misschien verwonderlijk met al m'n wedstrijdervaring, maar deze wedstrijd is nieuw voor mij en het is toch bijna 6 uur achter elkaar 'presteren'. Veel zal van de voeding tijdens de wedstrijd afhangen. Ik moet er voor zorgen dat ik zeker niet zonder brandstof val!
Hoe ik aan die 6 uur kom? Hierbij mij pronostiek:
Zwemmen
Ik zwom in Brasschaat de 1.500m in 30 minuten. Dat is 10 minuten op 500m. 1.900m moet m.i. dan zeker lukken in 40 minuten.
Fietsen
Volgens het recentste weerbericht zou het nagenoeg windstil worden. Dan lijkt me 29km/u wel haalbaar. Ik reken daarom op 3u10'.
Lopen
Had ik in een vorig bericht al niet gemikt op 1u55'?

Tezamen dus goed voor 5u45'. Dan rest me nog 15' voor de vierde sport, nl. de wissels.

Of ben ik te optimistisch?

Enfin, wie me online wil volgen kan dat doen via de Ironman website: http://live.ironmanlive.com/
Zondag zal er op deze website een link staan naar de Antwerp IronMan 70.3 -> Track athlete.
Mijn nummer is 1065!
Mijn wave start om 11:50u. Als alles dus volgens plan verloopt zou ik zeker voor 18:00u binnen moeten zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten