Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 13 november 2011

Halve marathon

Na de 10 mijlen deed ik vanmorgen een aanval op mijn beste tijd op de halve marathon. Decor van het gebeuren was het nieuwe parcours van de halve en hele marathon van Kasterlee. Ditmaal geen heuvels, geen modder en geen pootje baden. Maar wel mul zand en veel volk. Ondanks het zware parcours (de eerlijkheid gebied mij te melden: niet zo zwaar als de vorige jaren) kon ik mijn beste tijd met meer dan een minuut scherper stellen. Hij ligt nu op 1:47:03u. Door de onstabiele ondergrond 'bewogen' mijn voeten op een andere manier in mijn schoenen wat me vanaf km 10 opzadelde met een joekel van een blaar op de binnenkant van mijn linkervoet. Pijnlijk! Op een "normaal" parcours dook ik wellicht onder 1:45u. Maar dan had ik natuurlijk niet van het parcours genoten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten