Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

donderdag 25 augustus 2011

Het grote werk...

... is weer begonnen.
Omdat ik zondag 'La Descente de la Lesse' wil lopen, heeft Tomas mij aangeraden om m'n eerste dertiger in de week op donderdag te lopen. In de week gezelschap vinden is hopeloos, dus ik stond er alleen voor.
Ik reed met de auto vijf km van mijn thuis weg. Van daar uit startte ik drie toertjes van 10km. Zowel in de auto als thuis had ik de nodige bevoorrading voorzien. Na 10km TD, versnellen tot SD, 20km lang. Het leuke was wel dat ik thuis een babbeltje kon doen met mijn vrouw. De laatste 5km kreeg ik het wat moeilijk met de hartslag. Ik kon hetzelfde tempo alleen maar aanhouden als ik lichtjes in het rood ging. Uiteindelijk, na drie rondjes kwam ik weer aan bij mijn auto. Ik liep bijna 31km in 2:58u. Helemaal niet slecht.
Meteen terug naar huis gereden. Net voor het donker thuis. Me gedoucht, gegeten en terug aan het werk. Enkele deadlines zijn nog te respecteren. Redelijk zware dagen dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten