Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

maandag 24 juni 2013

Mon Ventoux

De legendarische kale reus is dus voorwerp geworden van mijn volgende uitdaging. 1x (vanuit Bédoin) was niet genoeg, ik heb me laten overhalen om hem ook een tweede keer vanuit Malaucène te beklimmen. Mijn maatje kreeg het echter bijzonder moeilijk en we waren aangewezen op talrijke pauzes om hem op adem te laten komen. Niettemin zijn we boven geraakt en het is voor dat moment dat we het doen, nietwaar...
Een derde keer vanuit Sault (de minst steile kant) zal voor een volgende keer worden.
Naast dit sportieve luik hebben we natuurlijk genoten van het prachtige weer. Zonnig, maar zeker niet te warm (25°). Lekker eten en vooral de zon in een glas frisse rosé...

Om een idee te krijgen van wat dit zoal inhoudt, stootte ik op deze reportage.

1 opmerking:

  1. Knap gedaan Bert. Bédoin en Malaucène moet ik nog eens doen. Wij hebben met de familie al 2x Sault gedaan met een snelste tijd van 1u32 voor mezelf. Dit jaar zal het er echter niet meer van komen.

    BeantwoordenVerwijderen