Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

zondag 25 maart 2012

Cyclo Ludo Peeters

Ik wist van in het begin dat ik het tempo van de BrTC racebeesten niet zou kunnen aanhouden. Na elke helling van betekenis moest ik me laten 'terughalen'. Waarvoor dank trouwens. We hielden het toch vol tot km 100. Met de Van Lookskes zijn we dan ons eigen tempo gaan aanhouden en hebben we groep 3 genoeg voorsprong gegeven om ze verkeerd te laten rijden zodat we toch tezamen aankwamen op de bevoorrading van km 120.
Ondanks het feit dat we vanaf 100km trager reden heb ik blijkbaar toch een (netto) gemiddelde van 29,3km/u gehaald op die 145km.
Ik reed nog nooit zo ver en nog nooit zo snel (behalve dan op het circuit van Zolder)! Weer een grens verlegd.
Volgend jaar opnieuw. Hopelijk met weer goed weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten