Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

maandag 2 november 2009

Yes, we can!

Ik heb net een fantastische ervaring achter de rug. Een droom kwam uit. Ik liep mijn eerste marathon. In 4:16:11u. Ik had op iets sneller gemikt, maar dat was buiten de man met (in mijn geval) een klein hamertjeu gerekend op km 35. Toen ging het wat trager. Ik heb op karakter moeten verder lopen. Al bij al een redelijk zwaar parcours met al die bruggen. Gelukkig stond op km 39 onze Belgische supporters ons aan te moedigen zodat ik weer ietsje kon versnellen. Trouwens het was van begin tot einde een aanmoediging, dit maakt deze marathon zo uniek.

Details volgen later.

Straks nog een aperitief op de boot en dan een feestmaal op pier 17.
Verbazingwekkend hoe snel je recupereert van zo'n inspanning.

Ik ben best trots op deze prestatie. Ik had mij al ingeschreven voor de marathon van Londen op 25 april 2010. Deze zal ik dus niet afboeken ...

4 opmerkingen:

  1. Proficiat Bert! Fantastisch!!!!!!!!!!!!
    Uw Pa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke proficiat van Hans-Otto en Axel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bert,
    mijn oprechte felicitaties! Ik weet wat 10 miles inhouden. er dan nog eens bijna 2 keer bijdoen ! proficiat ! hoedje af !
    geniet nog enkele dagen van New York en nog veel langer van uw overwinning.
    Johan Thielens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Bert,
    Dat moet inderdaad een ongelooflijke ervaring zijn. Te weten dat ik na 500m al in duigen val (-;
    Proficiat voor deze top-prestatie !
    Inge & Martin, Hans Otto & Axel

    BeantwoordenVerwijderen