Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

woensdag 17 april 2013

Lappenmand

Lap, ik lig er weer in. Dit maal lijkt het wel ernstiger dan anders. Protrusie op de discus tussen L4 en L5 met iritatie van de L5-zenuw waardoor ik hevige pijnscheuten ervaar in mijn ganse rechterbeen. Wel bevreemdend te weten dat je niets in je been voorhebt, maar dat het daar wel zeer doet!
Ik had dit bericht niet geplaatst mocht ik ondertussen niet aan de beterhand zou zijn. Na wat omzwervingen ben ik terecht gekomen op de kinesistentafel voor 9 behandelingen met lumbale tractie. Jawel, mijn wervelkolom wordt uitgerokken. Deze middeleeuwse martelpraktijk kent dan toch een geneeskundige opvolger. De bedoeling is dat de er meer plaats tussen de wervels zou komen waardoor de discussen weer naar binnen worden 'gezogen'. Na 5 sessies zou ik opnieuw kunnen lopen, na 9 sessies kan ik misschien weer aan een marathon denken. Op voorwaarde dat ik de onderste rugspieren versterk.
Ondertussen zijn de fiets- en zwemkilometers aardig opgelopen. Want, vreemd genoeg, daarbij ervaar ik geen enkele pijn...
Mijn deelname aan de marathon van Antwerpen heb ik ondertussen opgezegd. Nu hoop ik op tijd en voldoende gerecupereerd te zijn om met de BrTC de ploegentriatlon op 1 mei in Doornik mee te kunnen doen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten