Om een reactie te kunnen plaatsen moet u beschikken over een (Google-)account. Deze is gratis en gemakkelijk zelf aan te maken.

donderdag 8 juli 2010

Nieuw PR op de 10km

Ik wilde zeker zijn. Vandaag kon ik op de website vaststellen dat het inderdaad klopte. Ik heb mijn persoonlijk record op de 10km weer scherper gesteld. En dit op het toch niet zo evidente parcours van The Classic te Tessenderlo. 46:23min.
Ik kon het haast zelf niet geloven. Bijna 13km/u gemiddeld. Het is nu de vierde keer dat ik deze wedstrijd loop en eindelijk raak ik onder de 50min. En hoe!

En met het zwemmen wil het ook goed vlotten. Ik haalde 25min op 1.000m crawl.
Straks zwem ik nog sneller crawl dan schoolslag. En eigenlijk moet dat ook de bedoeling zijn!

Nu nog het wielrennen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten